لطیفه ای که جهان اینترنت را برانگیخت
my lovely Iran
زنده باد ایران

مردی دارد در پارک مرکزی شهر نیویورک قدم میزند كه ناگهان میبیند سگی به دختر بچه اي حمله کرده است مرد به طرف آنها میدود و با سگ درگیر میشود . سرانجام سگ را میکشد و زندگی دختربچه ای را نجات میدهد.


فردا در روزنامه ها می نویسند :


یک نیویورکی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد


اما آن مرد می گوید: من نیوریورکی نیستم


پس روزنامه های صبح می نویسند:


آمریکایی شجاع جان دختر بچه ای را نجات داد .


آن مرد دوباره میگوید: من امریکایی نیستم


از او میپرسند :خب پس تو کجایی هستی


من اهل کشور مصر و مسلمان هستم


فردای آن روز روزنامه ها این طور می نویسند :


یک تند روی مسلمان سگ بی گناه امریکایی را کشت


نظرات شما عزیزان:

شهسواری
ساعت2:59---9 آذر 1391
خیلی وقته آپ نکردی مهسا جان .ما پیگیریما....!

neda
ساعت9:51---25 آبان 1391
سلام با عکس خودم آپم بیا

neda
ساعت13:35---19 آبان 1391
سلام اپم بیا دوست جونم

ندا
ساعت16:03---2 آبان 1391
سلم آپم بیا
یه پست توپ ووشویی


هستی
ساعت12:31---26 شهريور 1391
سلام مهسا
نه ما وقعا هیچ اطلاعی نداریم مام مثل بقیه بیخبر...فقط میدونیم از پارسال بازیای اسیایی دیگه باهم خوب نیستن مثل سابق


شهسواری
ساعت23:08---22 شهريور 1391
سلام.بعد مدتی دوباره بهت سر زدم.فکر میکنم وبلاتگتون عالی شده.اطلاعاتش خیلی زیاد و خوب شده.استفاده کردم.امیدوارم به کارتون و آگاهی رسانی تون ادامه بدید چون خیلی ها علاقمندند اطلاعات بدست بیارن.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ سه شنبه 31 مرداد 1391برچسب:, توسط Mahsa & Amir Ali |